Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-09T08:48:03+03:00
2x+5y/4x-y=9/7
9(2x+5y)=7(4x-y)
18x+45y=28x-7y | -45y
18x=28x-7y | +28x
46x=7y
x/y=46/7

Sper ca te-am ajutat !!
Nu e produsul mezilor = produsul extremilor? Deci vine 9(4x-y) = 7(2x+5y) , iar dupa niste calcule reiese x supra y egal cu 2
  • Utilizator Brainly
2014-05-09T08:49:12+03:00
2x+5y/4x-y=9/7
9(2x+5y)=7(4x-y)
18x+45y=28x-7y | -45y
18x=28x-7y | +28x
46x=7y
x/y=46/7