Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T23:05:01+03:00
X-primul nr
4x-al doilea nr
4x-x=159
3x=159
x=159:3
x=53
4x=212


4 5 4
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T23:14:41+03:00
A.I____I____I____I____I
b.I____I  .........159.........I

 Diferenta este 159 si este formata din 3 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte :
  159:3=53 ( numarul b )
  53x4=212  numarul a )

Verificare : 212-53=159 
==========================================================

a-b=159
a=4b

4b-b=159
3b=159
b=53

a=4x53
a=212

1 5 1