Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T22:52:30+03:00
Du inaltimea din unghiul de 90grade afli inaltima folosind teorema inaltimi apoi pitagora in unul din cele doua tr drep. si afli cateta
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T22:54:45+03:00
R la 2 plus R la 2 egal cu 6 la 2
2 ori R la 2 egal cu 36
R la 2 egal cu 36 la 2 impartit la 2
R la 2 egal cu 18
R egal cu radical de 18
R egal cu 3 radical de 2