Răspunsuri

2014-05-08T22:29:14+03:00
Pai intai se calculeaza varful - te uiti la semnul lui a:   a>0 => Vmin(-b supra 2a: -delta supra 4a)
apoi calculezi monotonia x∈ (-infinit; -b supra 2a) => f descresc
                                     x ∈ (-b supra 2a; + infinit) => f cresc
apoi faci intersectia cu axele Ox si Oy si iti vor da niste puncte
apoi calculezi semnul cu tabelul(egalezi functia cu 0,faci ecuatie de gr 2,si apoi tabelul: x si de desubt f(x)
  intre radacinile x1 si x2 treci semnul contrar lui a,adica -  
  la restul treci semnul lui a,adica +


trebuie sa iti iasa o parabola,iar varful parabolei sa fie axa de simetrie
daca delta iti da negativ,parabola nu va intersecta graficul
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T22:40:10+03:00