Ajutati-ma si pe mine va rog
Un bazin de inot de forma dreptunghiulara are latimea cat sfertul lungimii.Stiind ca perimetrulbazinului este de 820m afla dimensiunile acestuia. metoda grafica si a inlocuirii

2
820 / (5 segm. * 2) = 82 latimea 2 pt. ca sunt 2 lungimi si 2 latimi
__/__/__/__/ L
__/ l 5 segm. = o lungime si o latime
82 * 4 = 328 lungimea
plagiezi???
a invatat-o premierul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T22:16:49+03:00
820 / (5 segm. * 2) = 82  latimea           2 pt. ca sunt 2 lungimi si 2 latimi
__/__/__/__/  L
__/                l                                     5 segm. = o lungime si o latime
82 * 4 = 328 lungimea     
2 5 2
2014-05-08T22:17:49+03:00