Pentru 9 iepurasi de plus s-a platit suma de 216 lei. Cati lei costa 11 iepurasi de plus?

2
Comentariul a fost şters
9 iepurasi................216 lei
216/9=? 216/9=24 24*11=264iepurasi
9 iepurasi................216 lei

Răspunsuri

2014-05-08T22:03:59+03:00
216 / 9 = 24 lei iepurasul
24 * 11 = 264 lei 11 iepurasi
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T22:04:18+03:00
Daca 9 iepurasi costa 216 de lei atunci un iepuras va costa 24 de lei, iar 11 iepurasi vor costa 264 de lei.
2 4 2