Răspunsuri

2014-05-08T22:04:55+03:00
Notam numarl castanelor culese de cei trei cu a,b,c
a+b+c=188
b=2a
b=c-13⇒c=b+13=2a+13
inlocim in prima relatie⇒a+2a+2a+13=188⇒5a=188-13⇒5a=175⇒a=35 castane a cules Andreea
b=2a=2*35=70 castane a cules Radu
c=b+13=70+13=83 castane a cules Matei
verificare   35+70+83=188
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T22:11:02+03:00
A |------------|
R |------------|------------|
M |------------|------------|----|
188-13=175
175:5 =35 ( Andreea)
35 x 2 = 70 (Radu)
70+ 13 = 83 (Matei)
35 + 70 + 83 = 188


Care este bun?
depinde la ce lectie este daca e la metoda segmentelor atunci a doua daca nu i se cere printr-o metoda anume ambele