Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T21:36:27+03:00
. V. Buna ziua! Bine ati venit!
2. C. Buna ziua!
3. V. Cu ce va pot ajuta? Va intereseaza ceva în mod special ?
4. C. Caut o haina din piele.
5. V. Da, sigur. Ce tip de haina preferati geaca, sacou, pardesiu sau o
jacheta?
6. C. Mi-ar placea un sacou din piele.
7. V. Ce culoare doriti sa aibe sacoul?
8. C. Vreau sa fie rosu.
9. V. Preferati sa fie cu nasturi, fermoar sau capse?
10. C. Un model mai clasic, cu nasturi.
11. V. Ce marime purtati ?
12. C. 38.
13. V. Asteptati o clipa va rog, sa vad ce modele sunt disponibile la
aceasta marime. Rosu ati spus?
14. C. Da rosu.
15. V. (vânzatoarea aduce sacoul) Ce parere aveti despre sacoul acesta, va
place?
16. C. Îmi place nuanta, dar linia sacoului nu este potrivita pentru mine.
As dori ceva mai cambrat.
17. V. Nici o problema (vânzatoare aduce alt model). Acesta va place?
Vine foarte bine, este cambrat cum va doriti dumneavoastra si în plus catarama pe care o are marcheaza talia. Acest model a avut succes, s-a vândut foarte bine.
18. C. Da, sacoul acesta mi se pare dragut.
19. V. De ce nu mergeti la cabina sa-l probati? (vânzatoarea face semn
clientei sa se duca spre cabina) Asa va puteti da seama mai bine.
20. C. (clienta probeaza sacoul si se uita în oglinda).
Îmi place cum se aseaza pe talie, dar e mult prea scurt pentru mine. Vreau
ceva mai lung.
32 4 32
2014-05-08T22:07:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V-buna ziua bun venit la magazinul nostru doriti ceva cu ce va pot ajuta?
C-as dori o pereche de pantofi de culoare neagra
V- bine avem mai multe variante
C- o sa le vad dintii si la sigur o sa aleg ceva
V-ce marime aveti o sa va ajut sa alegeti ceva
C-marimea 37 
V- va ofer acesti pantofi sunt extraordinari shi cred ca o sa placa
C- da sigur sunt niste pantofi minunati va multumesc mult o sa ii procur
V-puteti sa ii masurati
C-da imi stau foarte bine este exact ceea ce miam dorit va multumesc mooolt
V-cu pacere
DACA TEAM AJUTAT MARCEAZA CA CEL MAI BUN RASPUNS
14 4 14