je me dépêche , mais attends-moi pour le petit déjeuner... ne mange pas toute la confiture .. et tous les biscuts .

Puteti sa traduceti ???
Va rog foarte mult este URGENT maine trebuie sa ma asculte !!! :( :( :(

2

Răspunsuri

2014-05-08T21:39:42+03:00
Mă grăbesc, dar așteptați pentru mine pentru micul dejun ... nu mănâncă nici un blocaj .. și toate biscuts
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T22:11:24+03:00
"Ma grabesc, dar asteapta-ma pentru micul dejun...nu manca toata dulceata si toti biscuitii"