Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T20:56:12+03:00
Intr-o seara caldutoara de vara,eram la tara..la bunici mei,eu eram fara somn deoarece imi era foarte cald..am iesit afara cu ideea de a ma plimba pana in poarta,am ajuns in poarta si auzeam niste zgomote foarte ciudate,cum le-am auzit asa am si tulit-o in pat,m-am pitit bine sub plapuma calduroasa si deodata vad o lumina foarte stralucitoare la geam care-mi spunea ”nu-ti fie frica,nu-ti fac rau”.
Mersiii! Dar predicatele nominale...?
le poti baga tu,cauta exemplele din caiet si bagele tu pe undeva pe acolo,eu te-am ajutat doar cu compunerea! sper ca te-am ajutat
Daa , mai ajutat ! Mersii muult!
ihih! te pup
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T21:02:52+03:00
Pentru a face compunere tema  ficţiunii trebuie să ţi imaginezi ceea vrei să faci şi cu ajutorul predicatelor nominale descrii.Deci este o compunere descriptivă de 6 propoziţii pentru ai 6 predicate nominale.