Modemul este echipamentul care permite unui calculator sau unui alt aparat „inteligent” să comunice cu alte calculatoare sau aparate prin intermediul liniilor telefonice analoage standard.
muultumesc mult.. maine dau test si trbuie sa stiu definitia
Succes!
mersi..
Modemul este o componentă fizică care ajută computerul să se conecteze la internet.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T20:56:43+03:00
Modemul este echipamentul care permite unui calculator sau unui alt aparat" inteligent" sa comunice cu alte calculatoare sau aparate prin intermediul liniilor telefonice analoage standard.


Sper ca ti-am fost de ajutor... :)
2014-05-08T20:57:09+03:00
Definitia modemului: modemul este un echipament  care permite unui calculatorr sau unui alt aparat „inteligent” sa comunice cu alte calculatoare sau aparate prin intermediul liniilor.