Adica sa spui partea de vorbire si partea de propozitie
De exp: substantiv -partea de vorbire ; iar partea de propozitie-subiect
partea de vb si partea de propozitie

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T20:46:30+03:00
Adică să spui ce funcție sintactică îndeplinește, să precizezi cazul, să spui ce parte de vorbire este, ce număr este, ce gen are, etc.
4 2 4
2014-05-08T20:46:39+03:00
Adica sa specifici functia sintactica( Subiect, predicat sau altele) si valoarea morfologica( Dica substantic, verb, etc) pentru cuvintele date.
1 5 1