Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-08T20:51:02+03:00
                                     Draga bunico,
 
Sunt in Italia. Este extrem de frumos aici, dar imi este foarte dor de voi. Nu mai stam, mult. Maine este ultima zi si vom venii inapoi acasa. Va promit!
  Imi pare extrem de rau ca nu ati putut venii cu noi!
                                                                           Cu drag,nepotul tau,
                                                                                                                  Cristian            Imi pare rau, dar nu stiu la compunere.

Sper ca te-am ajutat! :)

15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T21:00:38+03:00
Draga bunica,
Iti scriu aceasta scrisoare cu ocazia venirii primaverii si a pasarilor calatoare, soarele staluceste miraculos , iar vantul adie incet. Astept aceasta zi cu nerabdare de cand a venit iarna. In vara aceasta vom pleca la mare unde soarele ne v-a alina trupurile.
Dar nu-ti face griji deoarece te voi vizita si pe tine si iti voi povesti tot ce am facut si iti voi mai aduce si poze.

eu nu mai am idei dar scrisoarea ar trebui sa arate in acest fel
19 4 19