Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T20:41:02+03:00
Prin aceasta afirmatie ne dam seama ca starea materiala in care suntem nu conteaza,azi avem,maine nu mai avem insa ceea ce conteaza si ceea ce ne face fericiti e starea sufleteasca,faptele bune si asa ne dam seama ca lucrurile materiale se duc insa ceea ce avem in suflet mereu va ramane in suflet!
2 5 2
2014-05-08T20:45:23+03:00
Prin acest citat, batrana, soacra lui Ghita, dezvaluie cheia fericirii, descoperita de un om batran, intelept. In viata nu conteaza ce ai, ci cu cine esti si pe cine ai alaturi. De aceea este mai bine pentru un sa aibe o conditie modesta, dar sa fie linistit, decat bogat si framantat de griji. Bogatia duce de multe ori la moarte.
2 4 2