Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T20:37:24+03:00
Mere+pere+porto=100
73 nu sunt porto=> 73 sunt mere+porto
mere+porto=73=>
pere+73=100
pere=100-73
pere=27

63 nu sunt mere=> pere+porto=63
mare+63=100
mere=100-63
mere=37

37+27+porto=100
64+porto=100
porto=100-64
porto=36
cred ca este fb doar ca ai inversat portocalele cu pereledaca urmaresti mai bine enuntul problemei
2014-05-08T20:37:33+03:00
Mere=a
pere=b
portocale=c
a+b+c=100
a+b=73⇔a=73-b
b+c=63⇔c=63-b
73-b+63-b+b=100
-b+136=100
-b=100-136
-b=-36
b=36⇔ a=37
 c=27