As dori si eu cateva cuvinte simple in limba engleza.Multumesc frumos!

2
tiger =tigru , horse=cal , cow=vaca , elephant=elefant , dog=caine , cat=pisica
you I do go went done hat dog cat girl boy mother father sister brother and gift dress ............................................

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T20:14:07+03:00
trist 
sad
sigur 
safe
salata 
salad
sare 
salt
acelasi 
same
nisip 
sand
sandwich 
sandwich
sambata 
Saturday
a salva 
save
a spune 
say
esarfa 
scarf
orar 
schedule
scoala 
school
om de stiinta 
scientist
foarfeci 
scissors
cata 
scold
a marca 
score
a tipa 
scream
fructe de mare 
seafood
sezon 
season
scaun 
seat
al doilea 
second
secret 
secret
a vedea 
see
a parea 
seem
a vinde 
sell
a tremite 
send
propozitie 
sentence
separat 
separate
septembrie 
September
serios 
serious
cateva 
several
sampon 
shampoo
a imparti 
share
barbierit 
shave
ea 
she
camasa 
shirt
pantofi 
shoes
scund 
short
ar trebui 
should
umar 
shoulder
a tipa 
shout
a arata 
show
dus 
shower
inchis 
shut
bolnav 
sick
semn 
sign
mut 
silent
simplu 
simple
de acum 
since
a canta 
sing
domn 
sir
sora 
sister
situatie 
situation
marime 
size
ski 
ski
abilitate 
skill
piele 
skin
bluza 
skirt
cer 
sky
a dormi 
sleep
incet 
slow
mai incet 
slower
incetisor 
slowly
mic 
small
destept 
smart
miros 
smell
zambet 
smile
fum 
smoke
gustare 
snack
stranut 
sneeze
zapada 
snow
deci 
so
sapun 
soap
fotbal 
soccer
sosete 
socks
sifon 
soda
software 
software
solutie 
solution
unii 
some
intr-o zi 
someday
cineva 
someone
ceva 
something
uneori 
sometimes
fiu 
son
cantec 
song
curand 
soon
inflamat 
sore
scuze 
sorry
asa si asa 
so-so
sunet 
sound
supa 
soup
acru 
sour
sud 
south
a vorbi 
speak
special 
special
vraja 
spell
a cheltui 
spend
condimentat 
spicy
lingura 
spoon
sport 
sport
primavara 
spring
sari 
stairs
timbru / stampila 
stamp
a sta 
stand
standard 
standard
capsator 
stapler
stele 
stars
start 
start
statie 
station
a sta 
stay
friptura 
steak
a fura 
steal
abur 
steam
totusi 
still
stomac 
stomach
stop 
stop
magazin 
store
drept 
straight
strain 
strange
strada 
street
intinde 
stretch
puternic 
strong
elev 
student
a studia 
study
prost 
stupid
a scadea 
subtract

2014-05-08T20:27:32+03:00
Simple?
Mmm, păi: lemon= lămâie
dog=câine
Lie=minciună
Loss= pierdere
Mother=mamă
Aunt=Mătușă
Apple=Măr
Notebook=caiet
multumesc !chiar sunt usoare pt verisorul meu!
cat
tiger =tigru , horse=cal , cow=vaca , elephant=elefant , dog=caine , cat=pisica :)
da mai ales animalutele lui ii plac si cred ca ii v.a place sa le invete in limba engleza