Răspunsuri

2014-05-08T20:16:50+03:00
132-3 =129
129 :3= 43  (a)
129+1=130(a+1)
129+2=131 (a+2)

130+131+129=390
In problema este vorba numerele consecutiva care au produsul egal cu 132.
de*, consecutive*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T20:17:23+03:00
X(x+1)=132
 x^{2} +x=132
 x^{2} +x-132=0
Δ= 1^{2}  -4·1·(-132)=529
 x_{1}  \frac{-1+ \sqrt{529} }{2 } = \frac{-1+23}{2}  = \frac{22}{2}=11
 x_{2} este negativ
deci numerele sunt 11 si 12
x este primul numar
x+1 al doilea nr consecutiv
x (x+1) produsul celodoua numere
Dar de unde ca sunt 2 numere?
de unde stii*