Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T19:54:48+03:00
Se obtin 4 triunghiuri dreptunghice
ipotenuza este latura rombului.
Catetele vor fi 18:2=9 si 24:2=12
Aplicam pitagora
Ip^2=9^2+12^2
Ip^2=81+144
Ip^2=225
Ip=15

Deci latura=15.
Perimetrul=4x15
Perim=60
2 5 2
2014-05-08T19:56:08+03:00
Diagonalele rombului se injumatatesc si sunt perpendiculare deci se vor forma 4 triunghiuri dreptunghice de catete 18/2=9 si 24/2=12 si ipotenuza care este latura patratului se aplica teorema lui Pitagora , notam cu a latura rombului
 a a^{2} = 9^{2} + 12^{2} =81+144=225⇒a= \sqrt{225} =15
1 5 1