La un centru s-au adus 360 de ziare si reviste.dupa ce se vand 116 z si 46 r,nr z e de 2 ori mai mare decat nr r.cate z si cate r au fost la inceput la magazin? VA ROG SA MA AJUTATI!SA RASPUNDETI RAPID,PENTRU CA MAI AM FOARTE MULTE TEME!VA ROOG!

2
Care ziare Raman?
Care zoare Raman. 360-116= 244. Care reviste Raman 360-46= 314
E bn??
nu.ca nu da in total 360

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-08T20:55:44+03:00
A-ziare,b-reviste.
a+b=360=>180a+180b=>180-116=64 ziare şi 180-46=134 reviste.=>2x=134=>x=134/2=67 reviste.Rezultă 360-116=244 ziare şi 293 de reviste.
Ce vrajeala de unde ai scos faptul ca nr ziarelor e egal cu cel al revistelor. Si daca s-au adus 360 in total tu daca aduni ce iti da iti da 360,ha?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T23:49:21+03:00
Ziare si reviste  = 360 (s-au adus)                                                                                ziare  =116,reviste =46 adica 116 +46 =162 (s-au  vindut)                                                   360-162=198 (ziare si reviste vindute)                                                                          ziare sunte de 2 ori mai multe decit reviste  adica reviste ramase= 66,iar ziare ramase =  132            ,in total  ziare si reviste ramase =198                                          198+162=360
1 5 1