Explica rolul semnelor de punctuatie din secventa: „Poate mai intalnesc un prieten”,isi zise iepurasul.

2
Virgula semn de punctuatie,desparte propozitia incidenta de restul comunicarii,punctul semn de punctuatie marcheaza sfarsitul unei propozitii.
Semnele de punctuatie - Punctul, Semnul intrebarii, Semnul exclamarii, Virgula, Punctul si virgula, Doua puncte, Semnele citarii(ghilimelele), Linia de dialog si de pauza, Panatezele
Semnele de punctuatie

In vorbire se stabilesc raporturi logice intre cuvinte, grupuri sintactice si propozitii care formeaza unitati aparte din punctu de vedere al intelesului. Pentru a exprima aceste raporturi,in afara de procedeele gramaticale, pauzele, intonatia si intreruperea sirului comunica
Eu nu asta am cerut :)))

Răspunsuri

2014-05-08T19:35:13+03:00
Virgula are rolul de a separa o propozitie incidenta de restul comunicarii si face trecerea din vorbire directa in indirecta iar punctul arata sfarsitul unei propozitii enuntiative.
4 5 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T19:37:28+03:00
Virgula, semn de punctuatie, marchează grafic o scurta pauza in vorbire, aici delimitează spusele autorului de spusele personajului.
Punctul, semn de punctuatie, marchează grafic rostirea normala a unei propozitii enuntiative.
4 3 4