Imaginati-va o fiinta acvatica fabuloasa si descrieti-o in 5 randuri

2
pestele clovn.este colorat,mic si dragut. oamenii il stiu pe el drept Nemo,care vine din filmul Nemo. are 2 culori,portocaliu si alb.deasta i se spune pestele clovn,pentru ca are culori de clovn si este haios.
multumesc si ai 5 stele :)
cu placere :)
poti sa dai pe butonul "multumesc" de la raspuns :))
si asta este o solutie

Răspunsuri

2014-05-08T19:20:02+03:00
Ai putea sa forbesti despre Unicornul de Mare
Acest unicorn arata exact ca un unicorn din povsti,insa  are coada,are puteri ..vindeca pestii etc,vorbeste cu delfinii,inoata!
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T19:20:04+03:00
O sirena....are coada mare cu solzi aurii care inoata prin valurile mari ale oceanului si vorbeste cu delfini ...aceasata creatura este o fiinta om,peste care gandeste exact ca oameni si inoata exact ca pestii!!!
5 5 5