Răspunsuri

2014-05-08T18:59:03+03:00
                                  O zi minunata
Era 2 Iulie ora 10 dimineata,Eram nerabdatoare pentru ca ma duceam prima data la mare.In trenul care ducea la constanta era o fata de varsta mea si ne-am cunoscut.Din intamplare si ea era la aceelasi hotel cazata ca si mine.O chema Ana
Am vorbit tot drumul si cand am ajuns mama mi-a zis ca s-a imprietenit cu mama acelei fete.
Eu am intrebat-o daca vrea sa vina la parcul de langa hotel la ora 19:00.In ziua aceea m-am distrat.Am vazut malul marii am fost sa vizitez multe magazine si am cumparat multe suveniruri.M-am distrat  foarte mult cu Ana .
MI-a dat numarul de telefon si acum tin legatura cu ea.Am avut ce povesti dupa vacanta!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T19:11:31+03:00
                                 O zi minunata


    Lumina-Intuneric. Se crapa de ziua.O fasie de lumina  ca un brau de argint se intinde spre soare-rasare. Departe,in zare,se desluseste usoara,dunga de lumina a zarilor,intai ca o dara de zapada, apoi ca un suflu de aur cand soarele se ridica pe cerul ca o petala de miozot. 
   Padurea tace. Nimic nu misca. Razele ca de miere isi incep dansul diafan pe lacul de cristal . Eterul se incalzeste treptat iar pasarile ciripesc oferind privelistii sunete din Eden. Sufla vantul in crengi  iar in mirificul inceput de primavara toata natura rasufla verde. Vreau sa evadez din firul de iarba in care sunt inchis. Vreau sa sarut roua ce se prelinge pe trupul meu , sa miros pamantul crud, sa ma joc cu pasarile in zbor, sa prin curcubee.
  Brusc, firul de iarba se rupe. Sufletu-mi zboara liber peste padurea pura , se imbata cu apa curata si cristalina de izvor, se unduieste cu florile salbatice, scoate culori din neant, imprastie lumina balaie ca mierea in umbra copacilor, zambeste florilor.  O zi de sarbatoare  in mine.
  Dar vine seara si sufletu-mi plange...Sub lumina trandafirie a unui bland apus de soare, pamantul se adanceste intr-o odihna neclintita si imi atrage sufletul in neguri de abanos... ma pierd... 


Sper ca te-am ajutat... :)