Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T18:45:52+03:00
Prietenia pe primul loc
in fine tu alegi pana la urma gasesti tu cv ! apropo in ce clasa esti?
prietenia se castiga prin rspect reciproc
o prietenie frumoasa
CRISTINIKA iti place titlul meu?
da
2014-05-08T18:47:05+03:00
Pai pur si simplu poti sa ii pui titlul ''prietenia'' si sa spui ceva deosebit
exemplu :
                                               Prietenia
  Ne-am cunoscut de mici , am impartit si bune si rele , dar cel mai important lucru pentru mine a fost ca nu m-a parasit niciodata , aceasta este prietena mea ............(numele)
scuze si ai vrea sa fim prietene?
vorbesti cu mn??
cu toti care vor
Asta nu e compunere ci este o scurta fraza despre prietenie , nu conteaza titlul ci continutul!
ok