Care este modalitatile de caracterizare ??
Va rog ajutati Urgent pentru maine

2
nu stii ??
ba da si aia o vrei?
Caracterizarea indirecta se face cu ajutorul mijloacelor indirecte(elemente nonverbale si paraverbale, limbaj, fapte, comportament, vestimentatie).
multumesc
nai pt ce !!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T18:44:30+03:00
Modalitatile de caracterizare sunt: caracterizare directa, caracterizare indirecta si autocaracterizare.
2 5 2
2014-05-08T18:44:33+03:00