Ofer 50 de puncte!

Calculati perimetrul si aria unui patrat cu latura de 2 cm.

Calculati perimetrul si aria unui dreptunghi cu lungimea de 8 cm si latimea de 2 cm.

Ofer 50 de puncte!

2
Pp=2 x4=8cm Ap=2 x 2=4cm2 Pd=8 x 2+2 x2=20cm Ap=8 x2=16cm2

Răspunsuri

2014-05-08T18:43:16+03:00
Ppatrat= 4*2 = 8 cm
Apatrat= 2 la a2a= 2 cm2
Pdreptunghi= 20 cm
Adreptunghi = 16 cm2
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T18:44:30+03:00
Perimetrul patratului = 2+2+2+2 = 8.Aria = latura la patrat = 2X2 = 4cm patrati
perimtrul dreptunghiului = 2l + 2L = 2X2 + 2X8 = 4 + 16 = 20 cm
iar aria = lXL = 8X2 = 16 cm patrati 
2 4 2