marcheaza lipsa vocalei si ajuta la mentinerea ritmului poeziei
ms
Sa pus cratima deoarece lipseste o vocala
pacat ca nu ai pus si tu cratima :)))
zapada-n este un fel de prescurtare este zapada in si i este pt.cratima

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T18:40:24+03:00
In structura citata cratima are rol dublu:
a) ortografic marcand rostirea intr-o singura silaba a sfarsitului unui cuvant si a altui cuvant cu elidarea vocalei "i" de la prepozitie
b) prozodic ajutand la pastrarea masurii fixe/variabile de x silabe
2014-05-08T18:40:24+03:00
Cratima in secventa .....  marcheaza elidarea vocalei i din punct de vedere fonetic iar din punct de vedere morfologic unirea a doua cuvinte diferite zapada substantiv si in prepozitie pentru rapiditate in vorbire sau pentru a mentine ritmul si masura in poezie , depinde de textul pe care il ai tu .  
faza e ca e mai usor sa spui ortografic deoarece in acelasi timp e si fonetic
si ce ai zis tu acolo le bagi in aceasi "oala"