Scrie toate numerele pare de trei cifre care se pot scrie cu cifrele 2,5,7,9 apoi aseazale in ordinea crescatoare

2
222,252,272,292,522,552,572,592,722,752,772,792,922,952,972,992
Asta doar in cazul in care cifrele se pot repeta.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T15:06:33+02:00
257.979.725.757.927.999...
multumesc
acestea scrise sunt numere impare, in eneuntulproblemei scrie ca trebuiesc toate numerele pare de 3 cifre
2014-01-22T15:09:24+02:00

Pare cu 2579 sunt cele care au cifra zecimalelor 2 (singura cifraintre cele 4 care este para: 572,592,752,792,952,972 In ordine crescatoare: 572,592,752,792,952,972. (Asta in cazul in care cifrele sunt unice, si nu se repeta)