Pentru decorarea salii de carnaval s-au pus pe 5 ghirlande cate 7 beculete colorate. Cate beculete mai trebuie cumparate , daca in sala se vor pune 13 ghilande identice? Cate beculete vor fi folosite in total pentru decorarea salii de carnaval?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T18:12:07+03:00
13-5=8 ghirlande a cate sapte beculete adica 7*8=56 beculete

2014-05-08T18:22:41+03:00
1)5x7=35(b pe 5 ghirlande)                                                                                          2)7x13-35=56(b mai trebuiesc)                                                                       3)7x13=91(b in total)