Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T18:06:21+03:00
Nica era un copil nazdravan,sprinten si jucaus.era un copil cu parul balai,slabut si inaltut.avea multi frati si surori.parintii lui erau oameni modesti,saraci.la scoala nu a fost prea silitor,fiindca prindea muste cu ceaslovul si cioplea banca.avea o prietena,smarandita,fata preotului.si cu ea a avut probleme,mai ales cu caprele ei.smaranda,mama sa ii spunea sa invete,dar nica...era nica.saraca matusa marioara...nica,viclean i-a furat,intr-o vara,ciresele.baiatul fugea de rupea pamantul de frica dansei.a avut ce a avut si cu un cuc armenesc,adica o pupaza.pentru ca il trezea in ficare dimineata,nica ,a luat-o si a dus-o in targ s-o vanda,dar nu i-a mers.                                                        nica a fost un copil poznas,dar care reprezinta copilaria adevarata.

1 5 1
2014-05-08T18:17:36+03:00
Nica este un baiat nazdravan si jucaus
Nica este eroul unei copilarii ca toate copilariile dar tocmai de aceea singulara in particularitatea ei. E este centrul acestui univers si demersul narativ comenteaza un personaj care se initiaza in legile vietii
Pus mereu pe pozne, Nica este caracterizat, mai ale prin intamplarile pe care le provoaca ori la care ia parte. Uneori, caracterizarea este facuta de alte personaje

1 5 1