Identificati predicatele din urmatorul text si indicati felul lor:
A fost odata un morar.El lasa la moartea sa drept mostenire celor trei fii: o moara, un asin si un motan. Celui mare ii promisese moara, celuide-al doilea asinu si celui de-al treilea nu-i mai ramanea decat motanul.
Nazdravan, motanul ii ceru stapanului o pereche de cizmulite rosii si ii zize:
-Stapane, fa ce spun eu! O sa castigi dupa urma mea mai mult decat fratii tai.
Baiatul ar fi vrut sa-l creada, dar gandi ca o pisica nu poate sa faca mare lucru pt. el.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:34:57+03:00
A fost - pred.verbal
lasa -pred.verbal
promisese - pred.verbal
mai ramanea - pred.verbal
ceru - pred.verbal
zise - pred.verbal
fa - pred.verbal
o sa castigi - pred.verbal
ar fi vrut - pred.verbal
sa creada - pred.verbal
gandi - pred.verbal
nu poate - pred.verbal
sa faca - pred.verbal
48 4 48
2014-05-08T17:58:29+03:00
A fost - pred.verbal
lasa -pred.verbal
promisese - pred.verbal
mai ramanea - pred.verbal
ceru - pred.verbal
zise - pred.verbal
fa - pred.verbal
o sa castigi - pred.verbal
ar fi vrut - pred.verbal
sa creada - pred.verbal
gandi - pred.verbal
nu poate - pred.verbal
sa faca - pred.verbal
26 3 26