Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:28:09+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Notez x= numarul la care m-am gandit
x*7.2-2x=52
5.2x=52
x=10
Poti sa-mi explici mai clar ..... Te rog !!
Consideri numaru la care te-ai gandit X, si il inmultesti cu 7.2 (X*7.2). Din rezultat scazi dublul numarului initial adica dublul numarului la care te-ai gandit si vine 7.2X-2X=52 si rezolvi ecuatia.
Multumesc mult !!
Cu placere!
2014-05-08T17:28:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X- numar
x*7.2=A
A-2x=52
a=52+2x

7.2x=52+2x
5.2x=52
x=52:5.2
x=10
2 4 2