Răspunsuri

2014-05-08T17:23:42+03:00
Substantuv comun simplu, genul, numarul , caz si functie sintactica
20 2 20
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:28:17+03:00
Ana canta----> ana= subiect( poti scrie daca e siplu sau multiplu) exprimat prin substantiv propriu( sau comun) ,numarul sg sau plural si caz dar de obicei subiectul are numai caz N.
30 4 30
Dar subiectul se mai exprima si prin alte parti de vorbire ca pronume dar ata ajunge:-) :-) :-)
Comentariul a fost şters
Cu placere