Gasiti sinonime pentu : politicos,ingrozit,pretinde,captiv, a examina , ciudat. Alcatuiti propoziti cu acestea.

2
politicos=manierat
ingrozit=
pretinde=crede
captiv=prins
a examina=
ciudat=
ingrozit=inspaimantat
a examina=a cerceta
ciudat=bizar

Răspunsuri

2014-05-08T17:18:16+03:00
Politicos=aristocrat
ingrozit=terifiat
pretinde=a sustine
captiv=prizonier
a examina=a cerceta
ciudat=neobisnuit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:24:54+03:00
Politicos-respectos
Baiatul acela este respectos.
ingrozit-panic
El este intr-o panica.
pretinde-doreste
El doreste penarul meu.
a examina-a controla
El controleste tema.
ciudat- neobisnuit
El este neobisnuit.
2 5 2