ma puteti ajuta? Descrieti intr-un text de 10-15 randuri un joc astfel incat sa valorificati toate tipurile de numeral invatate (numeral cardinal, ordinal, fractionar, adverbial, distributiv, multiplicativ si colectiv) macar spuneti-mi un joc

2

Răspunsuri

2014-05-08T17:16:21+03:00
Poti scrie despre un joc video mai complex sau pur si simplu unul de pe calculator si in compunere poti sa spui cate avatare poti sa ai(de exemplu) sau diferite aspecte ale jocului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:19:06+03:00
Pai gandestete la un joc care iti place tie sa il joci , iar pentru a avea toate numeralele pune si tu in cati jucatori se joaca mai multe , pentru a face compunerea mai mare , exemple  : depinde de ce fel de jocuri vrei , daca vrei poti scrie si despre "Nu te supara frate " , despre "'prinselea' sau 'vati-ascunselea '' . sper ca te-am ajutat

1 5 1