Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:10:13+03:00
Invat la matematica sau la romana.
Ei s-au intalnit mergand spre scoala.
Ca sa tina minte poezia el a repetat-o de mai multe ori
Casa mea e mare si frumoasa.
I-ar prinde bine sa citeasca o carte.
Iar imi ceri bani imprumut?
Desi e vreme buna stau acasa.
De-si frige una nu mai stiu ce e cu el .
27 3 27
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T17:13:21+03:00
Ce alegi o carte sau o revista?
Vacanta asta s-au dus la munte.
Ca sa cumperi o carte trebuie sa mergi la librarie.
Pe casa mea am vazut o barza.
Anul acesta iar am fost in excursie la Moscova.
Lui i-ar trebui o pereche de ochelari.
Desi nu am invatat am luat nota mare.
De-si lua cu el geaca nu ingheta de frig.
Sper ca ti-am fost de ajutor :)
19 4 19