Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T17:04:41+03:00
A+b=330
a:b=6,36
a=6b+36

6b+36+b=330
7b=330-36
7b=294
b=294:7
b=42

a=42x6+36
a=252+36
a=288

Vf: 288+42=330?
330=330
1 5 1
2014-05-08T17:25:30+03:00
A+b=330                                                                                                                    a:b=6 r36                                                                                                                  a=6b+36                                                                                                                   6b+36+b=330                                                                                                              7b=330-36                                                                                                                 7b=294                                                                                                                      b=294:7                                                                                                                    b= 42                                                                                                                        a=42x6+36                                                                                                                a=252+36                                                                                                                  a=288