Care dintre cuvintele de mai jos,care pot fi folosite pentru a vorbi despre epoca lui Gaius Iulius Caesar :
Consul,cohorta.republica,principat,dictatura,razboaie punice,legile celor 12-table,triumvirat,viaduct,razboi civile?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T16:55:20+03:00
  cuvantu care este bun:razboaiele civile 

trebuie mai multe
pai republica, si principat mie atat mi-a dat despre el la isto si latina
2014-05-08T17:25:25+03:00