Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T16:54:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sus pe cerul albastru era soarele tandru ce ma privea de jos de langa norii cel inconjurau. Si lumina era blanda si dulce si-ti mangaia sufletul inghetat si nelinistit.Parca te-ndemna" hei ,hai la joaca"  si nu-i rezista-i.
Ne-am adunatat eu si prietenii mei si ne-am gandit la univers si atunci ne-am cufundat intr-o melancolie''uf'' te amortea.Ne prefaceam ca eram astronauti ba stele lucitore in adancul cerului lafel de adanc ca un ocean imens.
A fost o zi grozava dar s-a terminat ca orice vis ca orice adiere usoara si daca na-m zis''ah ce zboara timpul'' dar ce sa-i faci asa-i viata asai visul cat pamantul si cat gandul trec revin si iarasi pleaca si te-ntristeaza dar asta nu inseamna sa renunti la visele tale.....sper ca ti-am  fost de ajutor...bafta...:-) 
38 4 38
foarte bine multumesc sa vedem maine cand ii citesc profei de romana adica dirigintei mele sa vad daca e bine
2014-05-08T16:59:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
                                           Vara                                                                                      Zana Vara este cea mai colorata si frumoasa zana.Inainte sa plece Zana Primavara ea priveste atent spre pamant,in toate locurile si incepe sa lucreze harnic pamantul.Mangaie dulce florile sab iasa la suprafata.Pretutindeni sunt flori multicolore ce se aseamana cu niste fete ce joaca o hora cu foc.Vai!O frumusete rara are padurea ce este deasa si numai ea poate fi un loc potrivit pentru a te  racori bine.
O!astrul zilei apune  ca un disc rosu mult mai tarziu si noi putem admira indelung aceasta minunatie rara
13 3 13