Răspunsuri

2014-05-08T16:46:24+03:00
Bunica a pus ceapa in pamant.
Oamenii au cules fasole.
Salata te mentine sanatos.
Verisoarei mele ii place salata verde.
Fasolele sunt gata!
Am curatit ceapa.
Am taiat salata.Ceapa s-a uscat.
Fasolele ingrasa!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T16:48:23+03:00
Ieri am mancat salata!
Tata a cumparat ceapa !
Mama a gatit fasole !
Ceapa este sanatoasa !
Bunica are in gradina fasole!
Salata nu ingrasa!
Uneori ceapa este piscatoare !
Am mancat fasole frecata!
Am gatit supa de salata!