Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T16:15:31+03:00
Ar putea sa zboare , sa fie invizibil  , sa vada prin lucruri , sa stie ce gandesc oamenii , sa fie super rapid :) sper ca te-am ajutat  :)
invizibilitate , sa zboare sa stie orice din lume( sa fie anstain) sa chiceasca la ce te gandesti etc :))
vedere laser,super putere,teleportare,telepatie(puterea de a misca lucrurile cu puterea mintii),invizibilitate,super rapiditate, sa treaca prin lucruri,sa creeze obiecte din nimic cu o bratara de pe alta planeta
2014-05-08T16:24:36+03:00
Invizibilitate,sa zboare,sa aiba o lovitura de fier,
1 3 1