Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T16:09:40+03:00
In triunghiul ABD cu m unghiului D de 90 de grade : AB patrat = AD patrat + BD patrat [il calculezi tu]
cu teorema inaltimii aflii pe CD -> AD patrat = BD inmultit cu CD , aduni cu BD si iti da ipotemuza/ipotenuza BC . il aflii pe AC cu teorema lu' Pitagora . sin , cos , tg , ctg presupun ca stii sa faci . :)
1 5 1
2014-05-08T16:11:36+03:00
Aplica pitagora in triunghiul ADB pentru a afla pe AB=15, apoi aplici teorema inaltimii si mai afli o latura ,apoi aplici pit in triunghiul abc pt ultima latura neaflata,iar la notiunile de trigionometrie doar inlocuiesti.