Răspunsuri

2014-05-08T15:58:48+03:00
Produce sau de fapt se ocupa cu extragerea minereurilor de fier, aur, sare, carbuni
ok gata
n-ai cui...
se produc apoi din cele extrase (lubrifianti combustibil)--- petrol
se produc bijuterii si diverse ultilaje si materiale de constructii din minereurile feroase etc
e asta cautam
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T15:58:57+03:00
In primul rand se produc(se extrag ) gaze naturale , petrol , minereuri feroase si neferoase si carbuni !
se produc bijuterii si diverse ultilaje si materiale de constructii din minereurile feroase etc
titei minereu de fier si minereuri complexe
gaze naturale petrol minereuri