Răspunsuri

2014-05-08T15:48:38+03:00
Trebuie ca 2+3+X=UN NUMAR CARE SE IMPARTE LA 3
x=3sau 0sau 6 sau 9
nu asta este regula. 230 nu se imparte la 3, nici 236 si nici 239.
ai dreptate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T15:50:33+03:00
Ca un numar sa fie divizibil cu 3 trebuie sa suma cifrelor sa fie diviz cu 3
23x

2+3=5
x=1
2+3+1=6, deci un numar ar fi 231
x=2
2+3+2=7 NU
x=3
2+3+3=8 NU
x=4
2+3+4=9 => alt nr ar fi 234
x=5
2+3+5=10 NU
x=6
2+3+6=11 NU
x=7
2+3+7=12 => alt nr ar fi 237
x=8
2+3+8=13 NU
x=9
2+3+9=14 NU

1 5 1