Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T14:31:26+02:00
Sunt 3 numere asa ca se aduna si rezultatul se imparte la 3
1/2+12/5+2/3+3/5
se amplifica prma fractie cu 15, a doua cu 6 , a treia cu 10 si a patra cu 6⇒
(15+72+20+18)/30=125/30  se smplifica cu 5 si rezulta 25/6
acest rezultat se imparte la 3, adica se inmulteste cu 1/3⇒
25/6×1/3=25/18
dar de unde ai luat tre numere ca ate doar a si b
trei*
este*
2014-01-22T15:48:39+02:00
Are ceva daca numarul o sa fie zecimal (cu virgula), ca mie mi-a dat un rezultat cu virgula.
pai daca tia dat un rezultat cu virgula inseamna ca ai facut impartirea de la final sau nu ai facut bine
ma=(a+b)/2. 1/2+12/5+2/3+3/5 aducem la acelasi numitor comun care e 30 deci obtin (15+72+20+18)/30 egal 125/30 egal 25/6 si ma egal cu 25/6*1/2 egal 25/12
ai dreptate! acum am vazut ca sunt doar 2 numere. scuze!