Alcatuiti un enunt cu expresia ''multa parere de rau'' va rog frumos imi trebuie urgent!

2
tu ai foarte multa parere de rau pentru mine astazi.
nu pentru,este tu ai foarte multa parere de rau despre mine astazi
Cu multa parele de rau nu te pot lua in vacanta

Răspunsuri

2014-05-08T15:30:06+03:00
Am multa parere de rau despre Raluca 
Succes !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T15:30:22+03:00
Cu multa parere de rau si-a luat ramas bun de la cei dragi.
1 5 1