Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-22T14:06:37+02:00
45 +500=545 timbre +777 nuci =1322 timbre si nuci


mersi
pai cum sa aduni timbre cu nuci?
Byanca , tu aduni nucile cu timbrele?
2014-01-22T14:07:25+02:00
Ana=45 timbre
maria=777 nuci
anica=500 timbre

aaduni timbrele cu timbrele si nucile cu nucile, adica

45 timbre+500 timbre+777 nuci=

545 timbre si 777 nuci sunt in total.
1 5 1