Răspunsuri

2014-05-08T16:46:06+03:00
Enumeratie:Inchinar-oi codrilor,
Ulmilor
Si fagilor,
Brazilor,
Paltinilor,

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T16:58:21+03:00
ENUMERATII                                                                                                                -Inchinar-oi codrilor,ulmilor si fagilor,brazilor,paltinilor
-Burduselul, ridica, vinisorul
-Stapinul
Mosiilor
Si domnul cimpiilor,
Manea, slutul
Si uritul;
Manea, grosul
S-artagosul;
-La cap, floare
De bujor,
Sa mi-o ia mindra cu dor,
La picioare,
Busuioc,                                                                                                                FORME DIMINUTIVE   
-Murgutule
-Dragutule
-Vinisorul
-Burduselul
-Frumusel
-Tinerel
-Floricele
FORMELE INVERSATE ALE VB.
-Mi-ai inselat,
Florile
Mi le-ai calcat,
Apele mi-ai turburat
-Capul
I se invirtea
-De pe cal descalica,
Ochiul