Hey! Ajutati-ma si pe mine la problema asta:
Din cantitatea de zahar care s-a dus la un magazin s-a pus in 5 pungi de cate 5kg,iar restul in pungi de cate 2 kg. De cate pungi a fost nevoie,daca la magazin s-au adus 970kg de zahar?
Daca se poate sa-mi spuneti si ce reprezinta...

2

Răspunsuri

2014-05-08T14:23:28+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T14:26:13+03:00
5 pungi x 5kg= 25kg
970kg - 25kg=945kg

945 este impar
deci 944kg:2kg= 472 pungi
dar mai ramane 1kg pentru care ne mai trebuie o punga
472+1=473 pungi