Va rog frumos ajutatima tema e pe maine !!!! Primul raspuns corect v-a fi notat cel mai bun.
Grupati pe o coloana verbele la numarul singular si pe alta la numarul plural : invata,am spart,vom canta,straluceste,ati alergat,veti calatori,interpretenz,ai decupa,vom vizita.

2
Tu te-ai luat dupa ia asa ca taci !Micinoas-o !
Ea a scris asta: Verbe la sg : invata , am spart , straluceste , interpretenz , ai decupa
Verbe la pl: vom canta , ati alergat , veti calatori , vom vizita
Ia lasama in pce
Eu te las......si fara suparare se scrie lasa-ma
dadada bine

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T13:51:57+03:00
Verbe la sg :  invata , am spart , straluceste , interpretenz , ai decupa
Verbe la pl: vom canta , ati alergat , veti calatori , vom vizita

3 5 3
2014-05-08T13:52:42+03:00
Pl  vom canta ati alergat veti calatori vom vizita
Sg invata am spart straluceste interpretenz ai decupa 
2 4 2