Am 12 (Aproape) ani! Vreau sa citesc si nu stiu ce! Help me! NU IMI DATI CARTI DE COPII!Dati-mi ceva mai greu, nu pentru a sasea sau a 5a ! :)

2
poti citi singur pelume este un roman foarte frumos de 500 de pagini...
l-am citit, in clasa a 4a ! :)
..... atnci nsh
ok, multumesc oricum! ":)
npc

Răspunsuri

2014-05-08T11:08:47+03:00
Jurnalul unui pusti , Insemnarile unei pustoaice ... nu-s carti pentru copii, ci pentru adolescenti . Bafta!
MERCI, Am citit Jurnalul unei pustoaice 1 ai mi-a placut! :) :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T11:11:27+03:00
Anotimpul regasirii, de sarah jio; harry potter, de j.k. rowling
Jocurile foamei de suzanne collins
Si sub aceeasi stea, de john green
Astea sunt cele mai tari carti citite de minee...sunt SUUUPER
Multumesc! Sa speram ca o sa imi placa! Imi surade Anotimpul regasirii! Acum citesc Contele de monte cristo si..da. Imi place!
Din anotimpul regasirii mai 30 de pagini dar pana acum m-a datpe spate...te va face atat de nerabdatoare sa ajungi la sfarsitul cartii
Si sub aceeasi stea este foarte frumoasa dar la sfarsir este cam trista:"(